Sunday, July 3, 2011

CERITA HARI NI..JUGAK CERITA HARI ESOK..

Arini sebenarnya aku da bertolak ke penang untuk pendaftaran pengajian aku..sbenarnya cter ni x complete nye selagi aku x p daftar dan abis mngu orientasi 2..he3 sebenarya aku pown da lma x update blog ni gara2 kecbukan yang mlnda diriku akibat daripda kerja dan persiapan driku utk pengajian nnti..bnyak cter mnarik yg aku x smpat update (rgi gla ha3)

Arini aku da rsa ok ckit dri dmam yg sdkit jek..psal semalam aku mmg bz gyler pagi pegi keluar mlm plak ad kat rmah spupu aku nak akad nikah.Alhamdullillah diorang da slamat dijabkabulkan.Pas2 da stel suma ad jamuan makan ckit then ad masa senggang ckit pas2 baru balik.Smpai lyan jap cter the social networking jlan cter mcm syiok tp aksi mmbsankan.Aku pown terlelap2 la..pas2 tdor off kmpter..

Pagi 2 aku bngun semayang sbuh (pown mak aku yg tpon suh bngun) then smbung tdor blek..Maybe ksan ubat dan ltih yg berpnjangan slepas aku mndi dan srapan aku tertdo balek smpai koi 3 stengah..hadoii berapa mnute ja lgi pkoi 4..pas2 pakcik ngan paksu plak dtang nak amek abg aku nak blek kl.Pas diorang blah aku ap lg paking brang mna yg patot smayang asar ngan zhur pas2 blah lam koi 6 cam2 kowt..

Then aku smpai la kat penang ngan kiutnya..aku tmpang jap tdor rmah mmbe aku pas2 smyang magrib yang smbang jap ngan kepala rmah depa ngah lyan bolam

No comments:

Post a Comment