Saturday, July 9, 2011

CITER SEORANG STUDENT...

Mngu ni merupakan mngu yg pling bz wat aku bcoz i'm become back to student!!

Start pada hari Isnin iaitu pada 4/07/2011 aku telah mendaftar secara rasminya sebagai pelajar PSP dalm kursus Diploma Integrasi..Actually aku penah menjadi student dc2 smasa aku ambil krsus Sijil.. So exp mmg da ckup n ad..jadik bley buat pala ckit meh follow story aku dlu..

Slesai ja pndaftaran aku trus bt rayuan asrama bcoz asrama mmg x dsediakan u plajar integrasi..selesai kputsan nyer suma yg bt rayuan dpat bcoz mmg ad sa2 blok utk student rayuan.

Lepas 2 aku kena mngikuti mingu MSK (Minggu Seksa Ku) sperti yang selalu dibuat u pelajar u dan jga poli..Tp ak x spenuhnya mngikuti mngu 2 coz aku ad latihan persembhan.

Abis jer mngu 2 iaitu malam sab2 kami blik tdog.n esknya aku blik kmpung sbab bnyak barang x amek.

E2 sbabnya aku da jrang update blog ni cozs aku da trlampau cbuk..dan aku akan cba update ngan cter terbaru aku dikala ad ksempatan.

Dikala ksempatan ini aku memohon maaf dan CERITA IT akan mncul dikala ad kesmpatan di masa yang terluang..

No comments:

Post a Comment